Algemeen optredende problemen met de mailserver zullen op de voorpagina van de website worden gemeld. Kijk dus eerst daar even of er misschien al een oplossing is.
Als je desondanks nog vragen hebt, kun je de hulp van HCC!hobbynet inroepen door een ticket aan te maken. Dat doe je door dit formulier in te vullen en te verzenden of door een mail naar beheer@hobby.nl te sturen.
Zodra Hobbynet je hulpvraag ontvangen heeft, ontvang je een bevestigings e-mail dat wij je vraag hebben ontvangen inclusief een ticket nummer. Antwoord (reply) altijd op e-mail die je hebt ontvangen tot het ticket is afgerond, zo blijft in ons ticket systeem het onderwerp bij elkaar en kan ELKE Hobbynet vrijwilliger altijd de hele communicatie inzien. Zo vullen wij elkaar aan en leveren continuiteit.
Zodra een ticket door Hobbynet wordt afgesloten, ontvang je ook hiervan een e-mail bevestiging. Daarna kun je gewoon gebruik maken van een reply op het afgesloten ticket zolang het over hetzelfde onderwerp gaat (Dit maakt de administratie voor zowel aanmelder als team Hobbynet eenvoudiger).